Temmuz 6, 2020
kadinlardaozelbolgevarisleri.jpg

Kadınlarda Özel Bölge Varislieri

Özellikle 25 yaş üzeri 2 veya daha fazla doğum yapmış kadınlarımızda özel bölge varislerine çok sık rastlanmaktadır. Tanısı konulamayan alt karın ağrısı, dolgunluk hissi özel bölgelerde varis oluşumları ve beraberinde bacakta basen ve kalça arka yüzlerinde yoğun varisleşmeler en sık bulgulardır. Cinsel temas esnasında ağrı sancı ve konforsuzluk hissini oluşturan bu rahatsızlığa Tıp dilinde buna pelvikkonjesiyon sendromu denir. Tedavisi Ameliyatsız, Anjiyografi cihazıyla yapabildiğimiz yarım saatlik bir uygulamadır. Tedavi sonrası gün içerisinde istirahet etmeniz yeterli olacaktır. Bu hastalığın çözümü sizi sadece varisten değil, ileride oluşabilecek aile içi huzursuzluğundan sizi koruyacaktır. Bu tedavi sonrası sosyal yaşam kaliteniz artacaktır.

KALP DAMAR & VARİS MERKEZİ

7/24 ACİL DURUM NUMARASI

Günün hangi saati olursa olsun yaşanacak herhangi bir acil durumda bizlere ulaşın. Sizlere gerek ambulans gerekse müdahale noktasında 7/24 hizmet verelim.

Turuncu Grafik