Nihayet Aile doktorumu buldum dedi. Hoşgeldin kardeşim.

Podyumlarımızın en değerli mankenlerinden biri olan sevgili Tuğba Özay‘ın kıymetli Anne ve Babasını misafir ettik. Tüm Kalp Damar ve Varis tetkik, tedavileri için bizleri tercih etmeleri gurur verici.

30 yıllık raporunu saklayan hastalarımız var. Ne mutlu bana, vatanımın güzel insanlarına faydalı işler yapıyorum.

Kıymetli hemşerim Rıza amcamız daha öncede defalarca ameliyat olmasına rağmen yürüyememekteydi. Robotik sistemlerle açılması mümkün olmayan damar tıkanıklığı problemi için karın arkası atardamardan diz altına yine kendi damarıyla bypass ameliyatı işlemini başarıyla gerçekleştirdik. Toplam 1 saatlik ameliyat esnasında uyanıkken muhabbet ede ede ameliyatını başarıyla bitirdik ve taburcu ettik. Artık rahat rahat yürüyebiliyor bir mutlu hasta daha😀

İşte en sevdiğimden... Recep Amcalar.. . Bilen bilir, kariyerim boyunca çoğu hastamın maddi manevi değerlerini gözetmeksizin tedavilerini en iyi şekilde yerine getirmeye çalıştım. Ayşe, Fatma teyzeler, Ahmet, Mehmet, Recep amcalar ve diğerleri; İşte bu sadece birisinin hikayesi, Sol bacağında, kasığından dizine kadar tam tıkalı damar.. En sevdiğim ☺️ Ameliyatsız damar açma yöntemlerinin hemen hemen çoğunu uygulamama rağmen Recep amcamın damarını açamadık. Adeta bir plastik borunun içerisine dökülen beton kütlesi gibi tıkanmış durumdaydı. Ama bu bizi engeller mi? Tabi ki HAYIR! Herşey çok güzel olacak Recep amca dedik ve kasıkla, dizüstü arasına küçük bir kesi yaptık, arasına parmak kalınlığında bir damar ekledik hatta 🙂 Sonrasında ihtiyacım olan tek şey 15-20 dakika zaman sonrasında köprü damar tedavisiyle Recep amcam şu an ilk günkü gibi olmasa da ikinci gün gibi yürümeye devam ediyor.. Ayşe teyzeler tedavisinde görüşmek dileğiyle.. :):)

Şaka değil, hep söylüyoruz... Siz kahvenizi yudumlarken biz işlemleri bitiriyoruz. Nilüfer Hanım bizlere Varis şikayetiyle başvurdu. Her iki bacağında çapları oldukça büyümüş olan varisler artık tarih oldu! Yetmedi, kılcal varislerini de tedavi ettik! Eğer sizinde varisle alakalı şikayetleriniz varsa bizlere ulaşın. Bir kahvelik vaktiniz varsa, varislerden kurtulmanız için bekleriz 🙂

2014 yılında sağ bacağından atardamar bypass operasyonu uyguladığımız kıymetli hastam Ali bey kontrole gelmiş aradan 7 yıl geçmiş. Ameliyat ettiğimiz sağ bacak damar bölgelerinin tamamı keban barajı gibi çalışıyor. 7 yıl sonra hastamla buluşup hasret giderdik.

Hastamız İlyas bey acil şartlarda karındaki AORT ana atardamar patlaması hastalığıyla başvurdu. Çok hızlı bir şekilde anjiosunu çekip robotik hibrit ameliyatla karındaki ana atardamarlarını komple değiştirdik ve yeniledik. Böyle güzel insanların hayatlarına dokunabilmek....

Hastamızın tüm Kalp Damar ve Varis tetkik, tedavileri için bizleri tercih etmeleri gurur verici.

“Azmin Biter” adlı hastamız bizlere Varis şikayeti için geldi. Renkli Doppler Ultrasonunu çektik, gerekli tetkikleri yaptıktan sonra hastamıza uygulayacağımız ameliyatsız tutkal tedavisi gününü verdik. Kendisi daha tedavi olmadan bile çok mutlu. Çünkü enerjimiz ve yaptıklarımız, yapacaklarımızın teminatı oldu.

Sağ bacak ana atardamarı kasık seviyesinden dize kadar tamamen tıkanan hastamız Zerrin ÇINAR’IN, ameliyatsız hibrid robotik tekniklerle tamamen damarını açtık. Rahat rahat kilometrelerce yürüyor ve istediği gibi cigarasını içiyor. Çok yaramaz bir hasta.

Geçen hafta bacağına bypass yaptığımız hastamız , bugün kontrole geldi .Ve çok iyi yürüyebiliyor.

Güven kardeşimizin her iki bacaktaki 4 damarına birden varis lazer işlemi gerçekleştirdik. Bir mutlu hastamız daha 🙏

Varis ve Damar rahatsızlıklarında Ultrason en önemli tetkik aracımızdır.

Bayram bey bugün kontrol muayenesine geldi. Kendisi kasap günde 12 saat ayakta çalışan büyük yükler taşıyan et parçaları, koyunlar, danalar taşıyan bir hastamız. Tabii sağ bacak dayanamamış bu kadar yüke ileri evre varis, bacak davul gibi şiş her yer kabarık kabarık, ceviz gibi damarlar ile başvurdu kontrol ultrason grafiğinde bütün damarlarımız kurumuş, lazer ile yaptığımız herhangi bir yara yeri enfeksiyonu yaramız yok geziyor, dolaşıyor çalışmaya başlamış tempolu bir şekilde kontrollerini artık bundan sonra 2 ayda 1 düzenli olarak 1 yıl boyunca Saygın klinik güvencesinde ve garantisinde yapıcağız kendisine kasaplıkta mutlu bir hayat ve başarılar diliyorum.

Nezir kardeşimiz ayaklarında şişme için başvurdu daha önce damar pıhtısı tutmuş bacakları! Bu nedenden kaynaklı bacaklarda çok şişlik var ama buna bakar iken çoğu sağlık merkezi ayak parmaklarını, ayak topuğunu incelemiyor maalesef çok ileri derecede mantar çıktığı için ayağında tedavisini de düzenledik ayak mantar tedavisi, pıhtı tedavisi, bacak şişliği için de bir kendisine cihaz ile tedavi düzenledik böylece bacak şişliği çok daha rahat geçicek. Bacakta sadece şişlik, varis,tedavi ,hap yaz yolla mantığı ile diğer sağlık merkezleri gibi hastaları asla mağdur etmeyiz. Biz hastalarımızda ayak parmak tırnaklarını ,parmak aralarını,topuklarına kadar her yerini muayene ederiz ve şişmenin, bacak toplar damar pıhtısının sebebini buluyoruz ve tedavi edince anında domino taşları gibi bütün tedavi çorap söküğü gibi geliyor.

24 Saat içerisinde kesilmekten kurtarılan 5. Bacaktı Hüseyin beyinki... Bu işin sadece akıl işi olmadığını, kalpten kalbe giden bir damar yolu olduğunu her zaman söylerim. Bu yola attığım ilk adımda, hastalarımla doktor - hasta ilişkisi değil, ruhlar arasında ulvi bir bağ oluşturmaktı amacım. Bugünlerde anlıyorum ki siz bir insana sadece bacağını değil hayallerine giden o yolları da geri vermiş oluyorsunuz. Kısacası işimi seviyorum. Hastalarımı, meslektaşlarımı, ekip arkadaşlarımı hepinizi seviyorum..

Genç ve orta yaşlarda bazı hastalarımızda yıllarca SOL bacak şişmesi olabiliyor. Bu durum, halk arasında damar damar üstüne binme hastalığı olarak biliniyor.🙂 Karnın sol alt tarafında, sol bacağın ana toplar damarına sağ bacağın atar damarı yoğun bir baskı uyguluyor ve bu baskı da, sol bacağın şişmesine sebep oluyor. Çoğu zaman bu durum, yaygın toplardamar pıhtısına dönüşebiliyor. Hastamız Ayça hanımda da sol bacak toplardamarı, karnın içinde ezilmiş ve neredeyse tıkanmak üzereydi. “ May Thurner Sendromu “ Kendi bacağından aldığımız kendi ince toplar damarını 3,5 santim çapında geniş bir damara dönüştürdük ve küçük kesilerle toplar damarlarına bypass ameliyatı yaptık. Kalıcı, ömürlük bir tedavi yapılmış oldu. Ameliyattan 5 yıl sonra, ilk bebeğine hamile olduğu halde ipince bacaklarla doktoruna teşekkür ziyaretine gelmiş.

91 yaşında hastamız yürüyemiyordu ama yaptığımız işlemle beraber artık merdiven çıkıp yürüyebiliyor. Hastamız daha önce 2 sefer ameliyat olmuş. Bacakları mosmordu kangrene doğru gidiyordu. Çok şükür başarılı bir ameliyatla kendisini sağlığına kavuşturduk, bacak şimdi sıcacık keban barajı gibi bütün damarlar çalışıyor ve merdivenleri artık kendisi çıkabiliyor.

Milli güreşçimiz Ercan Ayyıldız bacak damar tıkanıklığı ve burger hastalığı nedeniyle bizlere başvurdu. Ameliyatsız tekniklerle damar açma Tedavisi sayesinde minderlerde fırtına gibi esmeye ve her daim başımızın üzerinde dalgalan bayrağımızı taşımaya devam edecek! Soy adına yakışan adam. İyi ki varsın.

Hastamız genç yaşta kalp damarları tıkanıklığı sebebiyle ileri derecede efor kısıtlılığı ve yürüyememe şikayetleriyle başvurdu. 15 seans kalp yetmezliği EECP tedavisi sonrası artık istediği kadar yürüyebiliyor. Böyle güzel insanların hayatlarına dokunabilmek.... Daha güzel bir meslek olamaz.